Mulltien/Foppa

Ja....nu när det är dags för ännu en comeback i bloggmosfären och jag finner vissa likheter mellan mig och Peter "Foppa" Forsberg. Jag är en underbar lirare och han är en underbar lirare. Det må hända att Foppa har en något högre stjärnstatus på andra sidan Atlanten men när vi snackar bloggmosfären omkring de småländska skogarna så är det jag som lyser starkast. Den senaste comebacken som Peter "Foppa" Forsberg gjorde i Colorado Avalanche höll inte heller....men det är ju ändå det här ögonblicket som har fastnat på näthinnan hos många människor..

 




Det jag försöker säga är att bloggen behöver inte uppdateras varje dag utan det viktiga är att läsaren får njuta och något vackert fastnar på näthinnan (eller hornhinnan?).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0