Mat/Marathonblogg

Nu var det väldigt längesen jag uppdaterade matbloggen. Men läget är precis som Richard "Torskkuse No. 1" beskriver det i sin blogg:

"En enastående blogg!

Tyvärr duggar uppdateringarna lite väl glest ibland men antar att Mattias ser sitt bloggande mer som ett maratonlopp.

sak samma, helt klart läsvärt!"

Enligt mig är marathonlöpare de allra bästa löparna i världen och därmed kan man tycka att marathonbloggar är de allra bästa bloggarna i världen. Om ni nu är med så långt så kan jag bara säga att Mulltiens matblogg är numera klassad som en marathonblogg och är därmed en av världens bästa bloggar! 

Jag vill även passa på att säga ett stort GRATTIS till den nya, fräscha TORSKKUSE.SE


Kommentarer
Postat av: Richard

Fan Matte, jag blir ju alldeles tårögd! Snyft.. hehe! Vackert mannen, mycket vackert!

2011-07-15 @ 12:18:35
URL: http://www.torskkuse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0