Mulltien är tillbaka i bloggmosfären

Jag vet att ni har väntat länge på att den mest älskade bloggen ska göra comeback och nu är jag här!! Idag är jag ledig så jag har hunnit med att läsa hela tidningen, käkat salamimackor och spagge bolognese. Mycket bra dag så här långt alltså och trots allt slit så känner jag att min kropp har lite till att ge. Det får nog bli en sväng till gymmet sen om jag hinner med...

Just i detta nu sitter jag och kollar på Helena Ekholm när hon kör 15km skidskytte distanstävling. Hon har skjutit fullt i sina tre första skjutningar så får vi hoppas att hon håller ihop det i sista. Den där Henkel(tyskan) ser väldigt farlig ut men jag tror att  Ekholm kommer fixa biffen! Passar väldigt bra med lite skidskytte efter lunchen när jag ändå ligger horisontalt på sofflocket. Whoooops! Kom just på att jag har lite att fixa här på oden 17....tjugondaaa Knut då dansar julen ut....


Kommentarer
Postat av: sandra

Häligt mulle, nu väntar vi med spänning på dina intressanta blogginlägg.. / blondinbella.

2011-01-13 @ 21:09:53
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0